Brand integration practices in mergers and acquisitions

Title: Brand integration practices in mergers and acquisitions
Authors: Vu, Anh Dung
Phung, Xuan Nha
Pham, Duc Thuan
Keywords: Chuyên san Kinh tế và Kinh doanh;Tạp chí Khoa học ĐHQGHN
Issue Date: 2009
Publisher: ĐHKT
Abstract: This Scientific paper aims to capture and systematize practices which have been proven good skills, tactics, methods, and techniques at effectively and efficiently delivering particular outcomes behind the integration of brands in various mergers and acquisitions...
URI: http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/14081
Appears in Collections:Bài đăng tạp chí (LIC)

Nhận xét

Bài đăng phổ biến từ blog này

Một số đề xuất về việc xây dựng tài nguyên giáo dục mở tại Trường Đại học dân lập Hải Phòng

Mô hình cộng đồng OER cho trường đại học

Phát triển chiến lược nhằm nâng cao kiến thức thông tin và triển khai các dịch vụ thư viện năng động: Một số gợi ý cho Lào